Переписка с Киевстар 11.07-15.07

Наболевшее! Второго марта 2009 года Учебный центр «Новатор» переехал в собственное помещение на 25 этаже по улице Строкача, 7. И начались наши мучения. Связь Киевстар на 25 этаже непостоянна, изменчива и непредсказуема. А ведь 90% общения с клиентами происходит посредством мобильной связи. И стыдно перед клиентами за постоянные недослышивания и  переспрашивания. Чтобы нормально пообщаться с заказчиком, наши сотрудники мечутся по офису в поисках нормальной связи. Согласитесь, со стороны это выглядит по крайней мере странно и смешно. Смешно, если бы не было так грустно. А в период дождей киевстаровская связь вообще практически отсутствует.
Об этом мы и написали в своем письме от 25.06.2009 г. президенту компании ЗАТ, а теперь уже ПрАТ «Киевстар» пану Литовченку Игорю Владимировичу. И пришёл ответ.

  • Киевстар. 07.07.2009. Начальник сектора рассмотрения письменных обращений Пусев С.С.: «За результатами ретельного вивчення фахівцями Компанії всіх причин, що стали приводом для звернення, буде прийняте рішення щодо необхідності вжиття належних заходів, що входять до компетенції Компанії як оператора стільникової мережі. …маємо констатувати, що незаперечним є той факт, що радіохвилі, відповідно до своєї фізичної природи, мають здатність затухати у місцях, що ускладнюють їх проходження (робота сторонніх радіовипромінюючих пристроїв, атмосферні явища, складність рельєфу, конструктивні особливості будівель тощо). Тому, як правило, у інструкціях до мобільних телефонів зазначається інформація, що робота стільникового радіотелефону пов’язана з використанням радіосигналів, з передаванням по мережам провідного і мобільного зв’язку та з реалізацією функцій, які програмуються користувачем, що в свою чергу не може гарантувати з’єднання за будь-яких обставин. Крім того, користувачам мобільного стільникового зв’язку слід пам’ятати те, що кінцеве обладнання — стільникові мобільні термінали, які ними використовуються повинні бути сертифіковані та технічно справні.» И никаких действий по улучшению связи! Главное – отписаться! Зато какой ликбез о мобильной связи мы получили и совершенно бесплатно! А за плохую связь мы платим исправно!
  • Новатор. 24.09.09. «Повідомляємо Вам, що стільникові мобільні термінали, які є в користуванні у співробітників підприємства, сертифіковані та технічно справні. Ми розуміємо, що на стан зв’язку впливає конструктивна особливість будівлі, де розташовано приміщення організації, але стан зв’язку операторів МТС, Life, Вееlinе, СDМА в даному приміщенні цілком задовольняє нашим невибагливим вимогам.»
  • Киевстар. 03.11.2009. Начальник отдела поддержания бизнес-процесов и удержания клиентов Терехов В.А.: «Закрите акціонерне товариство «Київстар Дж.Ес.Ем.» висловлює Вам свою пошану та у відповідь на Ваше повторне звернення повідомляє, що, на жаль, через низку технічних та економічних чинників, які впливають на господарську діяльність Компанії, розміщення додаткового технічного обладнання, яке б сприяло покращенню рівня радіосигналу у приміщенні за адресою: м. Київ, вул. Строкача, 7, оф. 144, наразі не є можливим. У будь-якому разі, дозвольте висловити Вам подяку за те, що Ви віддаєте перевагу телекомунікаційним послугам саме нашої Компанії, та запевнити, що, по можливості, ми обов’язково врахуємо Ваше зауваження в планах розвитку та вдосконалення якості послуг телекомунікаційного зв’язку.» В этом письме нас особенно впечатлило последнее предложение с благодарностью за то, что  мы отдаем предпочтение компании Киевстар. Да не отдаем мы Вам предпочтение. Просто Новатору девять лет, и заказчиков за это время у нас появилось тысячи, и завязаны они все на наших киевстаровских номерах.
  • Новатор. 16.11.2009. «Дуже просимо Вас віддати лист на розгляд фахівцям технічного відділу для неформального вивчення нашої проблеми, а також пропонуємо відправити до нашого офісу спеціаліста з групи якості з вимірювальним комплексомдля встановлення причин неякісного зв’язку. На наш погляд, природа неякісного зв’язку пояснюється ефектом інтерференції радіохвиль і для її подолання не потрібне додаткове технічне обладнання, як стверджує п. Терехов В.А. На підставі висновків спеціалістів з якості зв’язку необхідно провести або зміну частот стільникових станцій, які працюють на наш будинок, або змінити кут нахилу антен для усунення ефекту інтерференції. Ці заходи матимуть звичайний черговий характер і ніяк не позначаться на фінансовому становищі Вашої компанії.» Скажем, по секрету, это не мы такие умные. Причину плохой связи установили ребята из Киевстара, которых мы пригласили неофициально.
  • Киевстар.15.12.2009. Начальник отдела поддержания бизнес-процессов и удержания клиентов Терехов В.А.: «Закрите акціонерне товариство «Київстар Дж.Ес.Ем.» висловлює Вам свою пошану та повідомляє про таке. Маємо зазначити, що абоненти Компанії отримують телекомунікаційні послуги на запропонованих останньою умовах та з урахуванням технічних можливостей мережевого обладнання. Разом з тим, підняте Вами питання, щодо можливості знайти технічне рішення підвищення рівня радіосигналу за вказаною Вами адресою, уважно вивчено та знаходиться на контролі у технічних спеціалістів Компанії. Ми цінуємо нашу тривалу співпрацю і сподіваємося, що ситуація, на яку Ви посилаєтесь не стане на заваді наших подальших взаємовідносин». Ну как Вам этот образец эпистолярного жанра! Тут Вам  и «шана», и «цинуемо Вас», нет только конкретного дела. Главное – ответить! А там хоть трава не расти, то бишь связь не работай!

И так  два года.
А теперь из последних опусов этого года.

  • Новатор. 02.06.2011. «Офис ТОВ «УМЦ «Новатор» находится на 25 этаже. Два с половиной года наш УЦ просит наладить нормальную связь. Множество клиентов не могут связаться с нашими менеджерами. Исследования показали, что главная причина неполадок – интерференция волн. Прошу произвести нужные действия для налаживания нормальной связи, а не занимайтесь отписками».
  • Киевстар. 01.07.2011. Начальник сектора сопровождения каналов корреспонденции с клиентами Пусев С.С.: «Приватне акціонерне товариство «Київстар» висловлює Вам свою пошану та повідомляє про таке. Маємо зазначити, що абоненти Компанії отримують телекомунікаційні послуги на запропонованих останньою умовах та з урахуванням технічних можливостей мережевого обладнання. Також повідомляємо, що, на жаль, через низку технічних та економічних чинників, які впливають на господарську діяльність Компанії, розміщення додаткового технічного обладнання, яке б сприяло покращенню рівня радіосигналу у приміщенні за вказаною Вами адресою, наразі не є можливим. Разом з тим, дозвольте висловити Вам подяку за те, що Ви віддаєте перевагу телекомунікаційним послугам саме нашої Компанії та запевнити, що, по можливості, ми обов’язково врахуємо Ваше зауваження в планах розвитку та вдосконалення якості».

Просто руки опускаются от таких «подяк» Киевстар!