Листування з Київстар 11.07-15.07

Наболіле! Другого березня 2009 року Навчальний центр «Новатор» переїхав до власного приміщення на 25 поверсі на вулиці Строкача, 7. І почалися наші муки. Зв'язок Київстар на 25 поверсі непостійний, мінливий і непередбачуваний. Адже 90% спілкування з клієнтами відбувається за допомогою мобільного зв'язку. І соромно перед клієнтами за постійні недочутності та перепитування. Щоб нормально поспілкуватися із замовником, наші співробітники кидаються по офісу у пошуках нормального зв'язку. Погодьтеся, це виглядає принаймні дивно і смішно. Смішно, якби не було так сумно. А в період дощів київстарівський зв'язок взагалі практично відсутній.
Про це ми й написали у своєму листі від 25.06.2009 р. президенту компанії ЗАТ, а тепер уже ПрАТ «Київстар» пану Литовченку Ігорю Володимировичу. І надійшла відповідь.

  • Київстар. 07.07.2009. Начальник сектору розгляду письмових звернень Пусев С.С.: «За результатами ретельного вивчення фахівцями Компанії всіх причин, що стали приводом для звернення, буде ухвалено рішення щодо необхідності вживання належних заходів, що входять до компетенції Компанії як оператора стільникової мережі. …маємо констатувати, що є незаперечним той факт, що радіохвилі, відповідно до своєї фізичної природи, мають здатність загасати в місцях, що ускладнюють їх проходження (робота сторонніх радіовипромінюючих пристроїв, атмосферні явища, складність рельєфу, конструктивні особливості будівель тощо). Тому, як правило, в інструкціях до мобільних телефонів зазначається інформація, що робота стільникового радіотелефону пов'язана з використанням радіосигналів, з передаванням по мережах провідного та мобільного зв'язку та з реалізацією функцій, які програмуються користувачем, що в свою чергу не може гарантувати з'єднання за будь-яких обставин. Крім того, користувачам мобільного стільникового зв'язку слід пам'ятати те, що кінцеве обладнання — стільникові мобільні термінали, які ними використовуються повинні бути сертифіковані та технічно справні.» І жодних дій щодо покращення зв'язку! Головне – відписатися! Зате який лікнеп про мобільний зв'язок ми отримали абсолютно безкоштовно! А за поганий зв'язок ми платимо справно!
  • Новатор. 24.09.09. «Повідомляємо Вам, що стільникові мобільні термінали, які є у користуванні у співробітників підприємства, сертифіковані та технічно справні. Ми розуміємо, що на стан зв'язку впливає конструктивна особливість будівлі, де розташоване приміщення організації, але стан зв'язку операторів МТС, Life, Веєліні, СDМА у даному поміщенні цілком задовольняє нашим невибагливим вимогам.»
  • Київстар. 03.11.2009. Начальник відділу підтримки бізнес-процесів та утримання клієнтів Терехов В.А.: «Закрите акціонерне товариство «Київстар Дж.Ес.Ем.» висловлює Вам свою пошану та у відповідь на Ваше повторне звернення повідомляє, що, на жаль, через низку технічних та економічних факторів, що впливають на господарську діяльність Компанії, розміщення додаткового технічного обладнання, яке б сприяло покращенню рівня радіосигналу в поміщенні за адресою: м. Київ, вул. Строкача, 7 144, наразі не є можливим. У будь-якому випадку, дозвольте висловити Вам благодарність за те, що Ви надаєте перевагу телекомунікаційним послугам саме нашої Компанії, та запевнити, що, по можливості, ми обов'язково врахуємо Ваше зауваження у планах розвитку та удосконалення якості послуг телекомунікаційного зв'язку. » У цьому листі нас особливо вразила остання пропозиція з вдячністю за те, що ми віддаємо перевагу компанії Київстар. Та не віддаємо ми Вам перевагу. Просто Новаторові дев'ять років, і замовників за цей час у нас з'явилося тисячі, і всі вони зав'язані на наших київстарівських номерах.
  • Новатор. 16.11.2009. «Дуже просимо Вас віддати лист на розгляд фахівцям технічного відділу для неформального вивчення нашої проблеми, а також пропонуємо відправити до нашого офісу спеціаліста з групи якості з вимірювальним комплексом для встановлення причин неякісного зв'язку. На наш погляд, природа неякісного зв'язку пояснюється ефектом інтерференції радіохвиль і для її подолання не потрібне додаткове технічне обладнання, як стверджує п. Терехов В.О. На підставі висновків спеціалістів з якості зв'язку необхідно провести або зміну частот стільникових станцій, які працюють на наш будинок, або змінити угол нахилу антен для усунення ефекту інтерференції. Ці заходи матимуть звичайний черговий характер і ніяк не позначатимуться на фінансовому становищі Вашої компанії.» Скажімо, за секретом, це не ми такі розумні. Причину поганого зв'язку встановили хлопці із Київстару, яких ми запросили неофіційно.
  • Київстар.15.12.2009. Начальник відділу підтримки бізнес-процесів та утримання клієнтів Терехов В.А.: «Закрите акціонерне товариство «Київстар Дж.Ес.Ем.» висловлює Вам свою пошану та повідомляє про таке. Маємо зазначити, що абоненти Компанії отримують телекомунікаційні послуги на запропонованих останніх умовах та з урахуванням технічних можливостей мережевого обладнання. Разом з тим, підняте Вами питання, щодо можливості знайти технічне рішення щодо підвищення рівня радіосигналу за вказаною Вами адресою, поважно вивчено та знаходиться на контролі у технічних спеціалістів Компанії. Ми цінуємо нашу тривалу співпрацю і сподіваємося, що ситуація, на яку Ви посилаєтеся не стане на заваді наших подальших взаємовідносин». Ну, як Вам цей зразок епістолярного жанру! Тут Вам і «шана», і «цинуємо Вас», немає лише конкретної справи. Головне – відповісти! А там хоч трава не рости, тобто зв'язок не працюй!

І так два роки.
А тепер із останніх опусів цього року.

  • Новатор. 02.06.2011. Офіс ТОВ «УМЦ «Новатор» знаходиться на 25 поверсі. Два з половиною роки наш УЦ просить налагодити нормальний зв'язок. Багато клієнтів не можуть зв'язатися з нашими менеджерами. Дослідження показали, що головною причиною неполадок є інтерференція хвиль. Прошу зробити необхідні дії для налагодження нормального зв'язку, а не займайтеся відписками».
  • Київстар. 01.07.2011. Начальник сектору супроводу каналів кореспонденції з клієнтами Пусєв С.С.: «Приватне акціонерне товариство «Київстар» висловлює Вам свою шану та повідомляє про таке. Маємо зазначити, що абоненти Компанії отримують телекомунікаційні послуги на запропонованих останніх умовах та з урахуванням технічних можливостей мережевого обладнання. Також повідомляємо, що, на жаль, через ряд технічних та економічних факторів, що впливають на господарську діяльність Компанії, розміщення додаткового технічного обладнання, яке б сприяло покращенню рівня радіосигналу в поміщенні за вказаною Вами адресою, наразі не є можливим. Разом з тим, дозвольте висловити Вам благодарність за те, що Ви надаєте перевагу телекомунікаційним послугам саме нашої Компанії та запевнити, що, по можливості, ми обов'язково врахуємо Ваше зауваження у планах розвитку та удосконалення якості».

Просто руки опускаються від таких «подяк» Київстару!