Конференція у Москві 19.09-23.09

Заступник директора Лях Олена Миколаївна та начальник відділу якості Роголь Галина Леонідівна взяли участь у МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ EduTech Russia 2011 «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ВІДПОВІДАННЯ2». Поїздку умовно можна поділити на три періоди.

ПЕРІОД ПЕРШИЙ – «Прощавай, кохане місто». Враження:

  • Реєстрацію в аеропорту "Бориспіль" пройшли швидко. Вразив новий металошукач – "ноги на ширині плечей!" на намальовані жовті сліди ніг, “руки – вгору!”. Вас просвічують - і ви вільні! Але «руки вгору!» - Якось страшно!
  • У літаку годували так мізерно, ніби це був не сніданок о восьмій ранку, а вечеря, яку не шкода віддати ворогові - сендвіч і чай.
  • Москва, аеропорт «Шереметьєво». Знову «руки нагору!». Але були і приємні моменти – аероекспрес. Добре пам'ятаю ще з радянських часів, що таксі з цього аеропорту до Москви коштувало майже середню місячну зарплату. Зараз - купуєш квиток за 320 руб., Сідаєш у найчистіший вагон і без зупинок за 35 хвилин в Москві.
  • Москва: досить чисто, суцільно азіатські обличчя, москвичів не видно, здається, що всі приїжджі, якось все сіро, незважаючи на сонячний день, немає яскравого одягу, у жінок відсутні золоті прикраси - сережки, ланцюжки - біжутерія. Вхід у місця скупчення людей – через металодетектори. Хліб – несмачний, їжа – якась прісна та несмачна. Готель «Варшава» – чисто, чинно, благодатно. Сподобалось.
в аэропортуаэропорт Шереметьевоаэроэкспресс

ПЕРІОД ДРУГИЙ – «Виставка та конференція».

стенд конференцииместо регистрации участников конференции
заместитель директора лях елена возле стендалях елена и роголь галина возле стенда

Засідання конференції проходили у трьох секційних залах, тож не вдалося послухати всіх доповідачів. Найцікавіші:

    • Юрій Духніч, директор проекту. У доповіді було представлено цикл оглядів, що структурує ринок технологій дистанційного навчання в СНД: огляди розробників та постачальників технологій, огляди рішень, огляди критеріїв вибору рішень, огляди критеріїв ефективності електронних курсів, огляди рекомендацій щодо вибору ЛМС рішень. У своєму питанні плавав, як риба у воді.
    • Ананьєв М.Б., комерційний директор. У доповіді розглядалося питання організації навчального процесу з використанням сучасних інформаційних засобів та технологій, розглядалися організаційні та технологічні аспекти створення електронних освітніх ресурсів та підтримки процесу навчання в електронному університеті. Молодий, але знаючий фахівець; домовилися, що надішле на e-mail свою презентацію з цього питання. (Прислав)
    • Ворожцов О.С., директор департаменту інформаційних технологій. Його академія за останні роки реалізувала низку великих проектів з організації масового навчання для державних та корпоративних замовників. Тема доповіді була присвячена тому, як застосування дистанційних освітніх технологій дозволило реалізувати ці проекти (наприклад: за 3 місяці було навчено 60 тисяч вчителів). Відчувався багаторічний досвід із цього питання, така поблажливість і епатажність пройшла червоною ниткою через весь виступ.
    • Єрмаков Тимур, директор розвитку, медіум. Доповідь «Дистанційне навчання як бізнес-процес»: «Багато компаній, розпочинаючи впровадження Дистанційного навчання, мають поверхове уявлення про цю сферу. Проекти найчастіше керуються фахівцями із «зав'язаними очима», інтуїтивно; прозорі по суті процеси ускладнюються та заплутуються. Багато проектів знаходяться на межі життя і смерті, менеджери – замовники ДО з бізнес-підрозділів – відчувають розчарування (адже були вкладені гроші та час!)». Далі Тимур познайомив присутніх із картою маршруту ДО, сформованою на підставі досвіду десятків компаній, показав реальні кейси впровадження різних моделей e-learning у компаніях. Сподобався девіз компанії «Творчість у знанні» та висловлювання Тимура: «Потрібно робити все швидко, щоб хоч залишатися на місці». Домовилися з менеджерами компанії про демо-версію.
    • Єршов А.Д., заступник директора з інноваційних технологій. У доповіді «Підвищення обізнаності персоналу в галузі інформаційної безпеки та використанням технологій дистанційного навчання» було продемонстровано приклади реалізації подібних робіт та надано відповідні рекомендації. Запам'яталося: «Інформація – одна з найважливіших сфер бізнесу», «Бізнес та безпека – дві сторони одного і того ж процесу управління», «Бізнес – більше отримати, безпека – менше втратити»
    • Іванова Олена, директор навчального центру. «Процес управління навчанням при суміщеній структурі – комерційний навчальний центр та корпоративний університет». Чи не вразила. Не хотілося б бути студентом того курсу, де Олена читала б лекції.
    • Іллінський Антон, генеральний директор. «Злиття віртуального та реального освітнього середовища на рівні технологій – основна тенденція розвитку освіти». Краще утриматися від коментарів
    • Кречман Дмитро, директор із маркетингу. Доповідь "LSM VS LSM". Розглянув питання, пов'язані з побудовою систем управління навчанням та розвитку персоналу в компаніях, що базуються на процедурах управління якістю
    • Крейг Уейсс: «Майбутнє освіти: що варто очікувати у 2013 році?»: «За останній рік сильно зросла роль мобільного навчання в системі e-Learning. До 2013 року з'являться нові підходи до навчання – використання цифрових підручників, асинхронне навчання…»
    • Мельников М.Р., генеральний директор, висвітлив досвід реалізації проектів у галузі інформаційної безпеки та персональних даних серед корпоративних замовників, досвід створення курсів та побудова методології при реалізації дистанційних навчальних курсів
    • Нейл Тімм, директор-розпорядник: «Молоді співробітники («граюче покоління») навчаються по-іншому: вони люблять спілкування і вимагають складних завдань та веселощів, їм швидко стає нудно від одноманітного контенту, у них великі очікування щодо будь-якої програми комп'ютерного навчання, яке їм необхідно завершити» (3Д Віртуальної Академії)
    • Попова Ольга: «Розвиваємо персонал – розвиваємо бізнес». Мотивація персоналу, бібліотека знань вендера
    • Протасов М.С., спеціаліст з дистанційного навчання, говорив про те, що компанії, які впроваджують дистанційне навчання, часто задаються питаннями: «Яких фахівців необхідно взяти в штат, а що має сенс передавати на аутсорсинг? Що можна доручити штатним тренерам? та поділився досвідом розподілу функцій у рамках e-Learning
    • Річард Хортон, віце-президент по Європі, Близькому Сходу та Африці, багато говорив сучасні методи навчання та напрями його розвитку, про досвід створення масштабних систем дистанційного навчання (підходи та приклади з числом учнів від 30 000 до 2 000 000)
    • Напевно, достатньо
конференция EduTech Russia 2011доклад участникадоклад учасника 2лях елена на конференции
  • У перервах щільно прочухали виставку. Привезли дві валізи матеріалів. Та й себе показали, так би мовити, прорекламували. До речі, серед учасників не було нікого, хто займався б питаннями охорони праці та пожежної безпеки. Тільки в однієї фірми знайшлися відеоматеріали з зварювальників і бурильників
  • Враження: багато позитивних моментів, які беремо на озброєння. Але є й недоліки, які також навчили нас, які граблі можуть лежати на дорозі і як їх обійти. Хтось із великих застерігав, що краще вчитися на чужих помилках
  • Враження: те, що в Росії розуміється як само собою зрозуміле, у нас повне незнання. Перед поїздкою намагалися знайти хоч щось із передового досвіду e-Learning в Україні, зверталися навіть до Комітету, але питання дистанційного навчання у сфері охорони праці – крамольне, коротше, табу. На цьому полі діяльності за вісім років, як кажуть, «кінь не валявся»

ПЕРІОД ТРЕТІЙ – «Повернення до рідних пенатів»

  • Павелецький залізничний вокзал. Підходить аероекспрес, який за 45 хвилин і за ті ж 320 руб. має доставити нас до аеропорту «Домодєдово». Двері з нашого боку зачинені, пасажирів випускають на інші двері. По вагонах проходить службовець, що займається збиранням усередині вагона. Зовні кілька людей азіатської зовнішності та у форменому одязі починають мити і протирати вікна. Відразу згадалися електрички колись підвищеної комфортності з брудними шторками на вікнах, із металевими рамками, що зяяли, з яких з «м'ясом» видерли телевізори. І цей туалетний запах, що нічим не знищується. І це при тому, що в кожному вагоні – по провіднику, обов'язком якого є прибирання злачних туалетів. А от у московських аероекспресах не бачили жодного провідника (квиток зі штрихкодом був нам провідником)
  • Домодєдово. Тут змушували не тільки піднімати руки вгору, а й перед цим усіх переобували в блакитні бахіли (підлога цементна, плитка). Аеропорт не поділений на термінали, тому здається просто величезним.
  • Вечеря в літаку була такою багатоблюдовою, що хотілося віддати її ворогові.
  • Прилетівши додому, вкотре усвідомили, що «в гостях добре, а вдома краще».
  • І пораділи, що змогли отримати з виставки, конференції та зустрічей максимальну користь. Тепер, ЗА РОБОТУ!