Тренінговий день 25.07-29.07

26.07 пройшов у Навчальному центрі “Новатор” під девізом, слоганом для якого стали слова О.Ю.Макарова: «ВІДДІЛ ПРОДАЖУ – КЛЮЧОВА СТРУКТУРА БУДЬ-ЯКОГО ПІДПРИЄМСТВА, ЧИМ ПІДПРИЄМСТВО НЕ ЗАЙМАЛОСЯ». Для активізації роботи відділу продажів був проведений тренінговий день – день змагань серед співробітників відділу (Приходько Т.О., Твардовська І.М., Поляков А.О., Ковтун В.В., Швиднюк С.О). Активним учасником цього заходу, що вперше проводиться в Новаторі, вирішила стати і заступник. директора Лях Є.М. Роль арбітра виконував директор Навчального центру Овсянніков Ф.А.

Перед учасниками змагання було поставлено завдання:

  • Зробити якнайбільше продуктивних дзвінків
  • Призначити максимальну кількість зустрічей із клієнтами
  • Показати майстерність у «холодних» та повторних дзвінках, у «дожимі» клієнтів, у мистецтві призначення зустрічей з клієнтами

Підсумки вирішено було підбивати наприкінці кожної години. Пріоритет залишити за кількістю призначених зустрічей. Остаточний підсумок підбити 26.07.11 о 16.00. Переможцю – премія 1000 грн.

Всім учасникам було видано рівноцінну клієнтську базу, але дозволялося користуватися і своєю.

День пройшов напружено. З кожною годиною наполегливої праці сили танули. Але по обіді в кафе «Три куми» в учасників відкрилося друге дихання. ДОВІДКА. Кафе «Три куми» знаходиться в торці будинку №3 на вул. Строкача, поряд із аудиторією №3 Навчального центру “Новатор”. Між кафе та Навчальним центром укладено договір про щоденне харчування співробітників Новатора, яке оплачується із прибутку підприємства. Годують недорого та дуже смачно. Дякую кухареві. Обслуговування на найвищому рівні. Дякую барменові Володі. Приходьте, їжте – не пошкодуєте. До речі, у цьому ж кафе ми годуємо слухачів, якщо заняття триває цілий день.

О 16.00 підбили підсумки дня. Переможців виявилося двоє: Твардівська Ірина Миколаївна та Лях Олена Миколаївна. У Ірини – 245 «холодних» та повторних дзвінків, 2 зустрічі з «холодних» дзвінків. Олена Миколаївна має 219 «холодних» дзвінків і 3 зустрічі з «холодних» дзвінків.

Інші показали такі результати:

  • Приходько Т.О. – 160 «холодних» дзвінків та 2 зустрічі
  • Поляков А.О. – 215 «холодних» дзвінків та 2 зустрічі
  • Ковтун В.В. – 219 «холодних» дзвінків та 2 зустрічі
  • Швиднюк С.О. - 218 "холодних" дзвінків. (Зауважимо, що Сергій працює в Новаторі неповний місяць і перебуває на випробувальному терміні. І проте показав хороший результат по дзвінках, правда не вдалося призначити жодної зустрічі. Нічого, лиха біда почала)

ПІДСУМКИ ЗАХОДУ:

  1. Ще раз переконалися в тому, що «ВСІ ГОСПОДАРСЬКІ ОПЕРАЦІЇ МОЖНА В КІНЦЕВОМУ РАХУНКУ ЗВЕСТИ ДО ОЗНАЧЕННЯ ТРЕМЯ СЛОВАМИ: ЛЮДИ, ПРОДУКТ, ПРИБУТОК. НА ПЕРШОМУ МІСЦІ СТОЯТЬ ЛЮДИ. ЯКЩО У ВАС НЕМАЄ НАДІЙНОЇ КОМАНДИ, ТО З ІНШИХ ФАКТОРІВ МАЛО ЩО ВДАСТЬ ЗРОБИТИ. (Лі Якокка)
  2. І довели собі і присутнім, що «УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ, КОЛИ ВОНО ПОСТАВЛЕНО – СХОЧЕ НА ЧИЩЕННЯ ЗУБІВ ВРАХУ. РОБЛЯЄТЬСЯ РЕГУЛЯРНО, ЗАЙМАЄ МАЛО ЧАСУ, ДАЄ ВІДЧУВАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ І ПОСТОЯННИЙ НАГЛЯДНИЙ ЕФЕКТ – ВІДЧУВАННЯ, ЩО ТАМ (У РТУ, У ПРОДАЖАХ) «ВСЕ У ПОРЯДКУ» (У.).