Епопея зі стільцями 06.06-10.06

  • Тиждень пройшов у спокійному ритмі: як завжди, заняття, виготовлення документів, їх підписання та видача.
  • Цікаві зустрічі:
  1. Журнал “Охорона праці та пожежна безпека”. Зустріч із директором Заєць Вікторією Вікторівною та головним редактором журналу Пономарьовим Сергієм Миколайовичем. Навчальний центр "Новатор" провів презентацію своєї діяльності. Було намічено шляхи подальшого співробітництва. Потрібно зауважити, що зустріч пройшла в теплій та невимушеній обстановці.
  2. ТОВ "КРИВІН". Зустріч із генеральним директором Максимовим Володимиром Миколайовичем та комерційним директором Коростинським Андрієм Станіславовичем. Основна діяльність ТОВ "Квірін" - охоронна, пожежна сигналізація, причому - передові технології. У ході бесіди виявилося спорідненість душ у підході до будь-якого виду діяльності, а саме, НОВАТОРСТВО у всьому. Так, керівники ТОВ “Квірін” давно працюють над проблемою енергозберігаючих технологій та нині встановлюють у дошкільних закладах м.Києва плити з енергозберігаючим покриттям, що дозволяє заощаджувати 30 % електроенергії.
  • Продовжується епопея з обміном двадцяти п'яти стільців ASCONA фірми "Новий стиль", куплених навчальним центром "Новатор" в Епіцентрі на Софіївській Борщагівці. Нагадаємо, на спинку цих стільців виробник наклеїв білий лист форматом А-5 з одним-єдиним словом "Епіцентр". Для чого? Про це трохи згодом. І приклеїли ці листи таким якісним клейстером – ні вода, ні розчинник, ні численні тертя ганчіркою не змогли видалити темні та липкі плями зі спинки стільців, у чому міг переконатись кожен слухач аудиторії №3.
    Спроба №1. Після дзвінка до Епіцентру фірма “Новий стиль” в особі менеджера Максима запропонувала обмін. Так, нові привезені стільці були без наклейок на задній спинці стільців, що дозволяло неозброєним поглядом розглянути зморщені та кострубаті задні стінки спинок стільців. Частина стільців мали загрозливі зазори між кріпленням сидіння та самим сидінням. Ніхто з присутніх не ризикнув сісти на такий стілець.
    Спроба №2. З подачі того ж менеджера Максима привезли стільці з тими ж кострубатими спинками, але кілька стільців мали інше нововведення: коли хтось сідав на них, у п'яту точку необачного сідока безжально впивалося щонайменше чотири кріпильні болти.
    Спроба №3. Менеджер Максим поговорив із споживачем, тобто. навчальним центром “Новатор”, на тему “Ваша Галя балована” та запропонував приїхати на склад у Вишневе та спробувати обрати стільці самим. Тепер ви зрозуміли, навіщо наклейки? Так виробник позначає більш-менш нормальну продукцію. А непомічені і мають вади меблі знаходяться на складі у Вишневому, куди і запросили нас переконатися в цьому на власні очі.
    Спроба №4. Вдалося зв'язатися телефоном лише з одним із керівників фірми “Новий стиль” у м.Харкові – з Максимом Анатолійовичем (ох вже ці Максими!). Після розмови з ним залишився зіпсований настрій, бажання написати в Управління захисту прав споживачів і двадцять п'ять стільців, що не відмиваються. Але ж навчальний центр “Новатор” – оптиміст! У кожній поганій події ми шукаємо позитивних моментів. Коли ми подумали в цьому напрямку, то дуже зраділи та подякували виробникам стільців за те, що ніхто з них не додумався клеїти цим якісним клейстером листочки на сидіння стільців! Низький Вам уклін за це, керівники фірми "Новий стиль"! А якщо почнете це робити, не забудьте про те, що ідея належить нам, а не Вам.
  • Приступив до роботи у навчальному центрі "Новатор" новий оператор ПК – Леся Володимирівна. Чи зуміє вона подолати смугу перешкоди – випробувальний термін?

Ось і все, друзі, коротко про минулий тиждень. До наступного понеділка!